Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 13 december 2014

13. Så här firar jag lucia

Det ser nog olika ut varje år. Idag vaknade jag kl 08 och hela familjen sov. Jag smög ner för att få en stund för mig själv, kanske med luciatåg på teve. Dock var lussefirandet slut men även TV4 hade det så jag fick se några sånger. Sen bar det av till Rs jobb för "öppet hus" med tipspromenad, fika & luciatåg. Väldigt kul att se hans nya arbetsplats, få höra lite luciasånger (nostalgi från när jag var med i skolkören och gick med i tåget varje år).
Sen lämnade vi Thea hos farmor & farfar och drog till Frölunda Torg för julshopping. Det första vi gjorde var dock att ta oss varsin sallad, godaste salladen hittar ni på Adams café. Här har ni ceasarsalladen. Mums! Sen körde vi julklappsracet och jag är nästan klar nu. Skönt!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar