Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 1 december 2014

Bloggutmaning december

Jag var sugen på en bloggutmaning för december, satte mig och googlade men hittade inte mycket. Däremot hittade jag en julutmaning och en "vanlig utmaning" så jag kombinerade de två och blandade min egna lista. Den kommer här, en för varje dag i december. Bäst att köra igång direkt då! 

1. Jag
2. Dagens juliga... 
3. Frukost 
4. Dagens jullåt
5. Årets önskelista 
6. Nåt som får mig att le
7. Favorit
8. Dagens pyssel
9. Daglig rutin
10. Dagens julklappsrim
11. Favoritjulgodis att göra själv + recept 
12. Närbild
13. Såhär firar jag lucia
14. Nånting jag läser
15. Bästa julminne
16. Morgon 
17. Dagen som gått... 
18. Nånting jag köpt 
19. En julklapp jag ångrat att jag köpt/önskar att jag aldrig fått
20. Någon jag älskar
21. Något juligt som alltid får mig på bra humör
22. Mina skor
23. Uppesittarkväll eller ej - hur firar jag in julen? 
24. GOD JUL
25. Bästa julklappen jag fick
26. Idag... 
27. Lunch
28. Ljus
29. I kylskåpet
30. Nånting gammalt 
31. Mitt nyårslöfte - eller tankar inför nya året

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar