Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 20 juni 2013

Torsdagsmys

Äntligen lite långledigt! Ljuuuvligt! Denna veckan på jobbet alltså... Puuh! Och då vabbade jag ändå i tisdags (vilket också är sjukt ansträngande). Nä, nu ser jag fram emot midsommar-firande imorgon och sedan två dagar att vila upp mig på ;-) 

Idag fick jag hem paketet från Bangerhead. Tänkte pensla på lacket direkt men insåg att det inte kommer passa med klänningen jag ska ha imorn (den på bilden längre ner). Så lacket får vänta några dagar till. Däremot invigde jag duschcremen (I love... Peaches & cream). Doftade underbart!! 


(Ser ni va fint missarna poserar i bakgrunden) 

Nu tänker jag sätta i mig en skål med jordgubbar & vaniljglass! Mums! 

2 kommentarer:

  1. De där duschkrämerna verkar omåttligt populära i Sverige! Lustigt att vi kan köpa dom i mataffären för ingenting ;)
    KRAM & Glad midsommar! Älskar lacket förresten!!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det kan jag tänka mig! Roligt med en produkt som är hyfsat billig men ändå känns lite lyxig. Tror jag betalade en 50-lapp för den. Säkert ett hutlöst pris jämfört med vad ni betalar i USA iochförsig :-) kram och glad midsommar till er med. Hoppas firandet idag blir lyckat!

    SvaraRadera