Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 10 juni 2013

I'm loosing it!

Sen jag tonade håret för några veckor sedan bara ramlar håret av. Varje gång jag rör det så följer hur mycket hår som helst med. Känner t.o.m. att det blivit tunnare :-( Vad är det som händer?! Om det vore toningens fel borde det väl sluta snart? Har snart helt fått tillbaka min gamla hårfärg. Kan det vara stress? Känner mig inte speciellt stressad även om det är ganska mycket på jobbet just nu. Älskar mitt hår och får verkligen ångest över att det bara ramla av... Har ni några tips? B-vitamin? Priorin? Hjälp!!!

2 kommentarer:

  1. Stress är en vanlig faktor när det gäller håret. Vet inte om olika kurer hjälper men en sak är jag iaf säker på STRESSA NER!!!! Vet att det kanske inte är det lättaste men det viktigaste! Kram L8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt, Lotta! Ska verkligen försöka. Svårt när det är mycket på jobbet men fördelen med att ha en liten är att man är så illa tvungen att släppa jobbet och koncentrera sig på henne när man kommer hem :-) Kramar

      Radera