Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 25 juni 2013

En extrapresent!

Väldigt lägligt så damp min första Glossybox ner i brevlådan idag. Beställde den för några veckor sen och det blev som en extra födelsedagspresent! 


Den innehöll: Ögonfransböjare (typiskt att jag köpte en förra veckan), rengöringsolja från Loreal, miljövänligt läppbalsam, spray-gel för volym & ett underbart glittrigt nagellack. 

Två produkter har jag hunnit testa idag, rengöringsoljan och lacket. Oljan skulle fungera som en makeup-remover som gör huden mjuk och tar bort alla sminkrester (även vattenfast). Den gjorde huden väldigt mjuk & go, men jag fick ta några gånger för att få bort mascaran (har inte vattenfast). Men när det väl var borta kändes det riktigt gott! Den får väl godkänt. Sen hann jag lacka naglarna och blev förälskad i detta superglittriga lack. Kommer använda det till sista droppen ;-) Om ni vill lyxa till det lite i vardagen så unna er en box. 139:-/månaden för 5 produkter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar