Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 27 juni 2013

Orka!!

Ska alldeles strax krypa uppför trappan och slänga mig i säng. Trött! Mitt jobb, som jag tycker så mycket om i vanliga fall, kräver lite för mycket av mig just nu. Så där mycket att jag inte känner samma energi för att gå dit just nu. Det går ju över snart, men det är lite kämpigt. Mycket pga att Rs jobb får honom att gå på knäna också, och det blir svårare när båda har det tufft samtidigt. Nu märker jag dock hur stor skillnaden är från hur jg var innan Thea. Då hade jag svårt att släppa jobbet när jag gått därifrån. Nu kör jag 100% fokus på henne när jag kommer hem och lämnar jobbet på jobbet. Så skönt!! 

Igår var vi på Liseberg med jobbet för att fira min chef som fyller 50 år nästa vecka. Kollegerna som är gamla kockar i grunden ställde sig i köket och lagade en fantastisk buffé med massor av göttigheter (de är så sjukt begåvade i matlagning mina kolleger, så det finns ju inte!). Sen tog vi ett glas på Tyrolen innan det blev 5-kamp. Som vanligt fantastiskt roligt och chefen blev så glad att hon blev tårögd vid flera tillfällen :-) Jättelyckad kväll! Nä, nu blir det godnatt! Pöss på er! 

  
Det blev en del vinster och allt hamnade hos födelsedagsbarnet! 

Och så en till, bara för att den är så fin. Hoppas det är ok med dig, min fina Vickan :-)


2 kommentarer:

  1. Nu ska jag sätta mig & läs igen mig på dina inlägg!
    Jag har ju missat att säga grattis på din dag ser jag! Förlåt! ett stort lass med grattispussar kommer häääär!

    SvaraRadera