Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 4 april 2016

Supermammor!

Måndag betyder ingen förskola och att någon aktivitet är ett måste för att få dagen att gå. Idag tog jag & Carro med oss alla 5 barn och stack till Ikea. Ett lagom utflyktsmål. Stora barnen lämnades på Småland och denna gången stannade de hela 20 min... Haha, jaja de bygger om just nu så helt ärligt fanns det inte så mycket intressant att titta på så det gjorde inte så mycket. Stor eloge till oss i alla fall så klarade detta äventyr galant. Lunchen är rätt krävande och att maten äts kall är numera en självklarhet men det är ändå en jäkligt go känsla när allt ändå flyter och barnen är glada! Vi är grymma helt enkelt! 


Funderar på denna matta till vårt vardagsrum men jag vet inte... 

Nu är det snart dags! Imorgon fyller Thea år! Det var en spänd & förväntansfull tjej som somnade ikväll. Minns att för 5 år sedan upplevde jag den värsta smärtan jag någonsin varit med om (fram tills grabbarna kom) och var nu på upploppet. Bara en timme & 35 min från att bli mamma för första gången <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar