Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 8 april 2016

Intensivt

En intensiv vecka som ännu inte är över... Födelsedagsfirande, föräldrabesök m.m. Ja, mina föräldrar kom hit i tisdags för att fira 5-åringen. Det var en mysig födelsedag, alldeles lagom med familjen bara. På onsdagen åkte R till Stockholm med jobbet och kom tillbaka på torsdagen. Skönt med hjälp från mamma & pappa då! Nu är det fredag, de har åkt hem, R är iväg och curlar med sitt jobb och jag har ett barn kvar att lägga. Hon vaknade tidigt tidigt imorse så hoppas på snabb läggning men räknar inte med något. Hoppas i alla fall jag hinner se Grey's Anatomy och nya The catch. 

Ibland tackar man sig själv för att man är effektiv. R jobbade halvdag idag och var med T hos tandläkaren efter lunch. När de kom hem hann vi städa inför hennes barnkalas imorgon, hon förberedde kalaspåsarna, jag fixade inför "Rita knorren på grisen" och skattjakten hon önskat. Har dock en den kvar att göra med skattjakten men ändå tacksam mot mig själv att jag slipper greja med allt det imorgon. Kör kalaset själv med assistans av Carro. Vill inte ha grabbarna hemma så R tar med dem till farmor. Ja, det ska bli skönt när allas kalas är gjorda. Då är det bara 75 st kvar att gå på oxå :-) Varför är alla födda i april??! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar