Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 24 april 2016

Sovmorgon

Ja hörrni, ibland händer det. Ungefär lika ofta som man vinner på triss antagligen, men ändå. Imorse vaknade alla i denna familjen 08.15. Alltså vid den tiden brukar vi ju ha varit vakna i minst 2 timmar. Jag & R hade varit uppe en sväng vid 05 och gett grabbarna mat. Ebbe lät lite snacksalig efter det så R tog med sig babyvakten och la sig i Theas rum så hon & jag kunde sova vidare ostört i vår säng. Men alla hade somnat om och sovit i flera timmar till! Så välbehövligt för alla tror jag. R var på Öl & whiskeymässan i fredags och kom hem sent på natten, själv hostade jag halvt ihjäl mig den natten och sov så kasst, Thea sov hos farmor och somnade sent så vi alla var riktigt trötta. Ja helt sinnessjukt att få en sån sovmorgon! Jag är evigt tacksam för den! Det lär inte hända igen snart så jag ska behålla den färskt i minnet länge :-) 

I övrigt har vi haft fullt upp idag. Thea har som vanligt haft sin dans, vi hade städdag med föreningen på gatan, det blev grill på eftermiddagen mellan hagelskurarna och sen fick vi ju se Frölunda kamma hem SM-guldet också! Stort grattis!!!


Alltså den här frissen, jag skrattar ihjäl mig!! :-D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar