Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 3 april 2016

Kalas!

På tisdag fyller ju vår lilla goding 5 år och igår hade vi lite kalas för släkten. Det var flera som inte kunde så vi var ungefär hälften mot vad vi brukar vara. Lite underligt men mysigt! Man hann prata med alla och det blev liksom ett lite lagom firande. Sen älskar jag när alla trängs också, har lärt mig att gilla det här med storkalas (vilket var väldigt konstigt för mig när jag träffade R). Jag & Thea hade bakat tårta på morgonen och sedan bjöds det även på fruktsallad och Oreotryfflarna som Thea önskar varje gång :-) Tog faktiskt ingen bild på tårtan, inte mycket att se haha... Hade föreställt mig hur jag skulle dekorera men så kom det en envis snart 5-åring emellan som ville ha en glad gubbe på tårtan. Det såg dock inte ut som en glad gubbe tillslut ändå, jag gav upp och lät henne hållas. Så mycket fina presenter fick hon. Play Doh, spel, pysselbok, kläder, ett par klackskor och denna mysiga "pillow pet". 


En enhörning som speglar en stjärnhimmel i taket. I 4 olika färger. Jättemysigt när man somnar och Thea var alldeles till sig när jag la henne igår. Skrattade åt Cesar som låg hos henne igår kväll, han satte sig direkt upp i sängen och började spana. Hon rörde enhörningen så stjärnorna rörde sig ju på väggen. Var beredd att han skulle sätta igång och jaga dem men han lugnade sig tillslut :-) Ett jättefint kalas hur som helst och det var en glad & nöjd tjej som gått runt i klackskorna hela morgonen. Ville även ha dem när hon åkte till dansen förut men nånstans går ju gränsen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar