Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 27 juni 2014

Kusinhäng

Igår åkte jag & Thea bussen intill stan för att gå på Universeum med Theas kusiner som är på besök från Stockholm. Det är så kul att se dem tillsammans, de träffas inte så ofta men leker himla fint ihop direkt ändå! Efter Universeum stack R iväg på skaldjurskryssning med jobbet medan jag & T åkte med kusinerna till farmor & farfar för middag. Stannade sent och det var en trött Thealisa som somnade igår. Nu går det lättare utan nappen, hon frågade efter den igår men somnade snabbt och grät inget under natten. Kändes faktiskt som en helt vanlig natt. Det var efterlängtat! Helt vanlig förutom att jag vaknade av världens oväder. Hällregn, dundrande åska & blixtar. Hela huset skakade kändes det som. Allt jag kunde tänka på var mina fina petunior som inte gillar att få regn på sig men de verkar ha klarat sig bra ändå :-) Idag blir det nog lite städande här hemma. Känns som det ligger grejer överallt och dessutom smutsigt på golvet - suck! Jag är seriöst sugen på att anlita städhjälp för en storstädning nångång framöver. 


Thea & Pippi på 5an spårvagn. 

3 kommentarer:

  1. Jag blir så glad av att läsa att du hade en fin födelsedag vännen! <3 HUURRA för dig även här! Du förtjänar all uppvaktning i världen.

    Och underbart att det funkar bättre nu utan napp. HEJA! Vi har tänkt att till vintern kanske det är August tur att säga hejdå till den där sug-grejen så det är väldigt uppskattat att läsa om andras upplevelser!

    KRAM!! <3

    SvaraRadera
  2. Jag blir så glad av att läsa att du hade en fin födelsedag vännen! <3 HUURRA för dig även här! Du förtjänar all uppvaktning i världen.

    Och underbart att det funkar bättre nu utan napp. HEJA! Vi har tänkt att till vintern kanske det är August tur att säga hejdå till den där sug-grejen så det är väldigt uppskattat att läsa om andras upplevelser!

    KRAM!! <3

    SvaraRadera
  3. Tack fina, fina du! <3

    Ja, det är ju det där med hejdå till nappen... Så svårt men det har gått riktigt bra får jag ändå säga. Thea älskar verkligen sin napp och visst var det tufft i ungefär 3 dagar men sen verkar den vara glömd. Det är säkert en enorm trygghet i det där sugandet men det är bara att kämpa! Hoppas det går bra för er när det är dags! KRAM!

    SvaraRadera