Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 1 juni 2014

Blandat från helgen

Oj, denna långa frånvaro var inte meningen. Har nog helt enkelt varit för trött om kvällarna. Det har ungefär gått i ett de senaste dagarna. Först torsdagen. Haha, jag var helt slut när dagen var över. Vi åkte och köpa blommor till trädgården. Sen ägnade jag & Thea eftermiddagen åt att plantera. Vi har dock fortfarande en hallonbuske & rabarber att peta ner i jorden och det måste bli gjort idag. I fredags jobbade jag och när jag kom hem hade R kört T till farmor då hon skulle sova där. Vi åkte intill stan, strosade runt en stund innan vi gick på en tidig bio. När vi kom hem igen gick vi en lång kvällspromenad. Det var ju år och dar sedan man kunde gå tillsammans på kvällen. Mysigt! Efter en lugn lördagsmorgon åkte vi till stan för att jag skulle lämna in min förlovningsring på förstoring. Den blev för liten under graviditeten och trots att alla de kilona är borta så får jag den inte över knogen. Tyvärr är min ring tydligen inte så lätt att förstora då det är både rött & vitt guld i den, plus min pyttelilla sten. Närmare 3000:- kommer en förstoring gå på och det är typ mer än den kostade från början så nu vet jag inte riktigt hur jag ska  göra :-( Ev får den hänga i en kedja runt halsen framöver... I övrigt denna helg har vi även äntligen satt igång att färdigställa sovrummet. Saknas ju garderober därinne men nu har vi spacklat och idag blir det att måla så förhoppningsvis får vi ordning på garderoberna nästa helg. När vi hämtade hem barnet igår blev det grill hos Rs föräldrar, väldigt gott! Dock är barnet vi fick hem inte detsamma som det barn vi lämnade i fredags. Vad hände? Kaxig, trotsig, full med attityd & rent av uppkäftig! Kul! Spretigt och skumt inlägg men det var mycket som skulle avhandlas. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar