Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 14 juni 2014

En gammal goding

Återupplivade vår Tassimo-maskin då R köpte hem kapslar idag, det har vi inte haft hemma på flera månader. Och va gött det var med en Latte Macchiato, mums! Till det en jordgubbspinne från glassbilen ;-) Jag & Thea lyxade till det med att handla på Glassbilen för första gången i torsdags. Det var verkligen ett speciellt tillfälle för damen kan jag lova. 


Är helt färdig nu, skulle lätt kunna sova för natten, men då är väl risken att jag vaknar typ 04 istället, haha. Satte mig ner för första gången, på typ hela dagen, nyss och kroppen gör ont. Har nåt vajsing med ryggen vilket jag kände extra mycket nu. Men vi har haft en mysig dag & fått gjort bra och nödvändiga saker och det är huvudsaken. Nu ska jag natta en trött liten Thea. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar