Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 17 juni 2014

En vanlig tisdag

Denna ljuvliga värme fortsätter, och det får den gärna göra några veckor till. Jag går snart på semester! Så skönt! I övrigt har det mesta rullat på i vanlig takt. Undantaget är väl att jag inte brukar börja mina måndagar på jobbet med att gråta men nån gång ska väl vara den första... Saker som hängt över mig ett tag blev lite för mycket när jag öppnade mailkorgen på morgonen och då brast det. Men det som är bra när man får ett sånt "breakdown" är att det blir fart på folket runt omkring en. Jag råkar ha fantastiska arbetskamrater som var väldigt goa mot mig, och allt reder ju upp sig. Och det är faktiskt lite befriande att få ur sig det. 

Nu har Lillfia gått sista dagen på förskolan och det är lite vemodigt. Till hösten är det ny avdelning & en del nya barn då halva Theas nuvarande grupp slås ihop med en annan halv grupp så det blir en hel del nytt. Det ska nog gå bra. Nu ska jag bara hitta på något roligt att göra för oss nästa vecka, nån utflykt ska vi väl kunna ta oss iväg på! 

Nostalgitripp häromdagen när Thea valde klisterörhängen i affären. Exakt samma hade jag som barn :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar