Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 25 juni 2014

30-nånting...?

Iochmed idag är jag alltså 30-åring. Känns väldigt underligt, fast ändå precis som vanligt :-) Har haft ännu en slapp dag hemma med Thea (som varit ett litet monster pga för lite sömn & nappsaknad tror jag). Men så uppvaktad jag blivit. Två blombud, telefonsamtal, sms, Facebook-hälsningar. 

Denna bukett var till både mig & R (fyllde j 30 för drygt 1 1/2 månad sen) från alla hans syskon m familjer + hans föräldrar: 


Senare samma dag kom ett till blombud med blommor från mina föräldrar + min mormor. Det är de till höger, de till vänster fick jag av Robert & Thea igår: 


Av Robert fick jag ett spa-besök med efterföljande middag & bio. Och dessa underbara örhängen: 


Tack för alla gratulationer & all uppvaktning! Jag blir så rörd & glad! 

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du! Och grattis till ditt stipendium! Verkligen väl värt! Kram!

    SvaraRadera