Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 29 januari 2016

En bättre fredag

Denna fredag! Fin, då min mamma kom hit igår och det är så härligt att ha sällskap. Jag har tvättat och städat lite nu på morgonen och så har vi varit över hos grannarna en sväng. Imorgon ska vi ha namnkalas för våra grabbar så det behövs bakas lite också. Började igår men har både silviakaka & snickerskaka att fixa med idag. Kul! Och snart är även min far på ingång (haha, mina föräldrar åker aldrig tillsammans ner hit längre)! 

På namnkalaset ska vi bara ha en liten tipspromenad och presentera faddrarna, precis som vi gjorde på Theas. Önskar man haft någon talangfull gitarrist i släkten men de lyser med sin frånvaro. Ska försöka hitta någon fin dikt som handlar om tvillingar som man kan läsa eller ställa upp vid presentbordet kanske. 

Lyxigt för mig igår med frisörbesök, jag höll typ på att somna i stolen. Klippte rejält och blev såååå nöjd! Ska bli intressant att se hur det blir när jag tvättat håret första gången... Haha krulligt!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar