Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 20 januari 2016

Tiden tiden tiden

Som jag nämnde i tidigare inlägg. Det här med tiden. Mina dagar är jäkligt långa för tillfället. Ebbe har fått för sig att morgon är mellan 05-06 istället för runt 06.30-07 som de brukar vakna. Försöker verkligen söva om men det lyckas sällan och skulle Joel vakna under den tiden kan jag inte fortsätta utan måste gå upp. Så mina dagar är ofta mellan 05-06 till 22.30 (försöker jag lägga mig tidigare vaknar alltid någon av dem så jag ändå är uppe till 23 minst). Ändå måste jag stressa för att hinna med allt. Idag var det t.ex. att bestämma matlistan för veckan och beställa hem matvaror från nätbutiken (sjukt ovärt arbete då det visade sig vara helt slut på leveranstider för imorgon när jag väl klickade igenom min beställning så vi får det först på fredag), sen beställa dekorationer till killarnas kommande namnkalas. Detta efter Theas nattning var klar så när jag gjort dessa grejer var kl 21.30. Då hade vi en tvätt, diskmaskinen m.m kvar att ta hand om inför morgondagen. En dusch ville jag hinna med och fick då avstå att tvätta håret för det hade tagit för lång tid. Känner mig gråtfärdig ibland över allt som måste göras hela tiden. Om ni inte redan läst det mellan raderna så har jag inte haft en vidare värst bra dag idag. Vi är småförkylda igen (yeay, 2 veckor fick vi vara friska, woopie woopie!!) så killarna har sovit som krattor under dagen och det verkar hänga i till inatt oxå. Usch ja, det känns som nån testar oss just nu. Jag försöker tänka att snart måste det vända men det verkar faktiskt inte så. Väggen nästa? Återstår att se. Nä, det var verkligen inte meningen att vara så här negativ. Sorry för det, lovar ett positivare inlägg redan imorgon. Här kommer en bild från min & Theas promenad till 4h-gården i måndags. Innan halvmetern med snö kom och dränkte hela Gbg :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar