Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 8 januari 2016

TGIF

Fredag! Som känns som...tisdag? Eller onsdag? Man är helt dagvill just nu. Här vräker snön ner och har så gjort hela dagen, till min tös stora glädje. Roligt att det lägger sig lite, barnen älskar det ju! Och hellre så här än slask och barmark. Sen behöver det inte komma 5 meter, haha :-) 

Jisses, tröttheten jag känner når nya nivåer för var dag som går. Killarna är lite struliga just nu och speciellt runt midnatt. Känns som det inte spelar nån roll när jag lägger mig, tröttheten är förlamande varje morgon kl 06 när nån av killarna vaknar. Idag blev dessutom Thea väckt av Ebbe strax efter 06, hon som gärna sover längre och som jag fick väcka 07.30 igår för att hinna till förskolan i tid. Så det lär bli en spännande eftermiddag med 3 trötta barn. Har märkt att kroppen tar mycket stryk av allt bärande. Har ju i princip alltid någon att bära på eller byta på eller mata. Mina axlar & skuldror börjar protestera rejält, men vad gör man? Får massage av min käre make men skulle nog behöva minst en timme varje kväll och det kan jag knappast begära, haha :-) Nu är det i alla fall fredag, jag ser fram emot På spåret med tända ljus och tid med bara min man! Här kommer en bildkavalkad på mig & Ebbe när vi gosade till det häromdagen. Mysigare unge har jag aldrig varit med om! Bjuder på att jag ser ut som ett vrak, it's the naked truth. Har väl åldrats ca 10 år sen grabbarna kom. Med rynkor & gråa hår & allt, tack för det! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar