Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 18 december 2012

Veckan innan jul

Tänk att det alltid blir så stressigt veckan innan jul. December överhuvudtaget är en sån där stressig månad. Imorgon ska jag klämma in ett tandläkarbesök mitt emellan tvätt, städning & packning. På torsdag ska vi besöka Jul på Liseberg vilket jag verkligen ser fram emot. Sen är det en massa annat praktiskt som måste fixas men vi ska nog hinna med.

Min förkylning är lite segdragen. Känner mig absolut inte sjuk men snoret och hostan hänger kvar. Har dessutom tappat rösten och kör just nu en sexig whiskeyröst :-) Med mitt jobb går det ju inte fort att få rösten tillbaka heller (pratar i telefon hela dagarna). Men men, jag väser på så får vi hoppas att lite julledigt råder bot på hesheten. Äntligen är julledigheten klar och jag är ledig mellan jul & nyår, vilket var mitt önskemål! Sen jobbar jag tre dagar för att sedan få en långhelg till då dagis är stängt måndagen efter nyårshelgen. En heldag för oss själva, undrar vad vi ska hitta på? :-)

Igår tog vi hem Theas första julpyssel. Åh så stolt man kan vara!!

4 kommentarer:

  1. Oj va hon ser ut att ha kämpat med både den och limmet...;)Glöm inte att spara.....//L8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, hon snålade verkligen inte med limmet haha! Kommer nog spara allt för mycket bara. Teckningar, pyssel m.m. Men det är ju så kul att titta tillbaka på! :)

      Radera