Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 24 december 2012

EN GOD JUL TILL ALLA

Vilken fin dag vi haft, denna julafton 2012. Vi började med mysig frukost och med att ha en lugn förmiddag. Stress är det sista jag vill ha på julafton, och det ska undvikas till varje pris. Framåt halv elva åkte vi till kyrkogården för att tända ljus hos de som inte längre finns med oss. Hem igen och lite lunchpaus. Det sedvanliga - Kalle, julmat, röja efter middagen, paketöppning. Mycket fina klappar blev det! Jag fick bl.a. en superfin klocka & ett halsband, boken En man som heter Ove (av fantastiskt roliga Fredrik Backman), mössa & halsduk m.m. Såklart fick även Thealisa en massa fint. Dockor, kassaapparat, film, pussel, böcker. Hela dagen har vi varit tillsammans, och det är ju det man är ute efter! Ja, jag är mer än nöjd! Nu måste jag bara se sista avsnittet av Mysteriet på Greveholm, så har jag bockat av allt på jullistan :-)

GOD JUL TILL ER ALLA, KÄRA LÄSARE!





2 kommentarer: