Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 22 december 2012

Morgonstund

Klockan är strax efter 8 och jag & Thea sitter i vardagsrummet och målar med alla fina färgpennor som mormor plockade fram igår. Thea vaknade förvånansvärt tidigt idag (07) då hon inte somnade förrän 21.30 igår kväll.

Vi kom iväg hyfsat i tid igår men det tar ju inte lilla tid att åka så vi var inte framme förrän 19.30 och eftersom Theas kusin var på besök kunde vi ju inte bara stoppa henne i säng direkt. Jaja, det verkar ju som vi kom tillbaka i rutinen snabbt ändå!
Jag hämtade Thea i vanlig tid igår och då satt de och åt mellis. Hela 3 st barn var där så även jag fick smaka lite ris a la malta :-) Thea åt hur mycket som helst (dock var det yoghurt) så vi blev kvar en lång stund. Riktigt fin avslutning på terminen, att få vara med en stund när det var ganska lugnt och man kunde prata ordentligt med pedagogerna. Nu har vi jullov och jag hoppas folket i huset behagar vakna snart, jag är döhungrig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar