Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 18 december 2012

Förresten

Älskar min tandvårdsförsäkring. 40:- i månaden. Förra året när jag var där var mina tänder inte i toppenskick och jag fick lite av en chock. Har för mig jag bloggade om det. Fick tid igen 2 veckor senare och hon putsade och fixade mina tänder fina. Betalade såklart inget extra. Besöket imorn kostar inget extra. Har dessutom blivit så mycket noggrannare med tänderna nu. Tandtråd och flux varje kväll (med vissa undantag såklart). Billigt sätt att hålla efter tänderna. Håller tummarna att tänderna ser bra ut imorn. Lite jobbigt att jag har en inflammation vid en visdomstand dock. Vill ej att hon petar med den där stickan där... Men jag gissar att det är precis det hon kommer göra. Hua!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar