Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 28 november 2011

Fin kväll

Efter att R åkt lekte jag och Thea först i gåstolen lite, men hon var lite för trött för den så vi hamnade i soffan med en av leksakslådorna framför. Hon får sitta i mitt knä och gräva i lådan själv efter de leksaker hon vill ha. Tidigare under dagen gav jag henne en PET-flaska med riskorn i som hon kunde skaka och leka med. Först verkade hon gilla den massor, sen började hon gråta helt plötsligt och efter det blir hon jätteledsen varje gång vi visar henne flaskan. Vår modiga lilla tjej som aldrig är rädd för något annars. Ja, det var ett sidospår. Kollade på Ellen som jag spelat in med ett öga och lekte samtidigt med T. Sen badade jag henne, hon fick en flaska mat och sedan sagostund. Hon somnade snabbt så vi får se hur länge det blir. Ska kolla på nån lätt underhållning typ Pengarna på bordet och slappa tills hon vaknar igen. Är trött och hoppas på tidig kväll, vi får se vad damen säger.

Imorn har vi möte hos mäklaren på morgonen för att få nycklarna. Robert lämnar Thea hos farmor och farfar innan han åker till jobbet, själv åker jag buss in och sedan till Thea efter det. Champagnen är på kylning, imorn blir det pizza på golvet och champagne i plastglas med grannarna på 39:an.

2 kommentarer:

  1. Kan bara önska er lycka till! Minns så väl när vi satt på golvet i vardagsrummet huset i Norra Bro och skålade i Champagne!Det var stort! Du, Henric,pappa och jag! Och nu ska ni vara med om samma sak!Helt otroligt!

    SvaraRadera
  2. Ja, känns konstigt. På nåt sätt känns det som igår vi satt där, fast på samma gång en hel livstid sen. Ser fram emot när ni kommer på fredag! Kram

    SvaraRadera