Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 20 mars 2016

Våren!!

Den är hääääär nu! Det måste den väl ändå vara? Våren! Jag är i alla fall helt klart beredd på att stoppa in vinterjackan och välkomna ljusare dagar & fågelsång! Helgen har varit rätt full. Igår åkte vi på kalas i Alingsås då svägerskans man fyllde 50 år i måndags. Det var även kalasigheter på kvällen men vi trebarnsföräldrar fick snällt dyka upp på dagen och hålla oss i skinnet. Jag fick dock i mig ett glas vin innan hemgång :-) Idag var Robert med Thea på kalas medan jag tog emot min kära gamla vän Malin här hemma. Hon var på Gbg-besök över helgen och till min stora lycka hann hon förbi oss en sväng. Resten av dagen spenderades ute i solen. Piffade till barnvagnen som var riktigt sketen efter en lerig vinter. Är i valet & kvalet om jag ska ta av åkpåsarna eller inte... Klurar vidare på den. Nej, nu måste jag ta tag i att beställa en till bilbarnstol. Vi hade ju sparat Ts bakåtvända för att slippa köpa.  Suck, the perks of having two... 


Haha skrattade så åt Joel häromdagen. Väldigt nyfiken på vad syrran gör i sitt tält... :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar