Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 18 mars 2016

Aah, ljuva shopping!

Det är något speciellt med Gekås i Ullared. Jag vet inte riktigt vad men jag älskar stället! Vi var ju där i januari men det blev en ny resa dit igen igår. Vi brukar åka en gång på våren och nu passade vi på innan Theas födelsedag. Haha, kollade igenom bilderna från dagen men hade tyvärr glömt obligatorisk bild på vagnen antingen före eller efter man varit i kassan.


Vagnen när den var som billigast. 


Undrar om R kanske vill ha dessa brillor? Det ville han ej. Men han skrev att jag var snygg istället och sånt smicker blir ju vem som helst glad över. 


Vagnen innan kassan. Man ser inte hur illa det är, men som vanligt blev det ungefär en 1000-lapp dyrare än jag tänkt mig. Bilden tog jag för att få smakråd vilken av ljusslingorna jag skulle köpa till grabbarnas rum. Det blev den till höger. Ja, dessa utflykter är lite heliga för mig och C. En fin tradition som jag hoppas håller i sig länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar