Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 21 mars 2016

Bokfrossa!

I julklapp fick jag presentkort på Adlibris och det passade jag på att använda lite av idag. Dessa fyra E-böcker fick jag för 116kr. Bokrea - I Love You! Sen att det troligtvis kommer ta mig ett halvår att läsa alla 4 är en annan femma :-) 

Katarina Bivald - Läsarna i Broken Wheel rekommenderar 
Nora Roberts - En förtrollad ö
Liane Moriarty - Öppnas i händelse av min död 
Lucy Dillon - Hundra omistliga ting


Bara feelgood och sockersött men det behöver jag för tillfället. Har läst deckare & skilsmässobok nu så kör vi all in på feelgood istället. Just ja, på tal om feelgood så såg jag & min make en riktigt bra feelgood film för några veckor sen som jag glömt tipsa om. The Intern med Anne Hathaway & Robert DeNiro, en riktig söndagsfilm som gör att man avslutar veckan med ett leende på läpparna! 


4 kommentarer:

  1. Åhhhhh!!! Längtar efter att läsa så jäkl mycket men håller på med en kurs på jobbet som tar massa lästid! Men nu ska jag skärpa mig, göra klart den och sen ska jag sjunka bort i feelgood!!
    Dina tips kan man alltid lita på!
    /tsi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh va roligt att höra från dig!! <3 Åh förstår att det blir svårt att läsa om du håller på med en kurs, lästid är ju svår att få ihop ändå tycker jag! Ja, jag tror nån av dessa kommer falla dig i smaken :-) Jag börjar med Broken Wheel tänkte jag. Sen får det nog bli mrs Roberts ;-) Kraaaaam!

      Radera
  2. Jag kikar in här titt som tätt!! Måste ju ha lite koll på dig.. ;-) Det är så kul att läsa om grabbarna.. Själv ligger jag bredvid ett 40-gradigt "plåster" och är så kissnödig så att jag snart dör men han vaknar så fort jag flyttar mig en millimeter.. :-)
    Massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är kul att kunna gå tillbaka och läsa om Theas första år så jag ska försöka uppdatera mer om killarnas utveckling. Lite dålig på det emellanåt.
      Men lille skrutten <3 Krya på honom! Kram kram!

      Radera