Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 7 mars 2016

Intensiv dag

Fullt ös från morgon till kväll idag. Först en natt med mycket lite sömn pga snoriga och täppta barn, sedan drog vi iväg till Ikea kl 09. Tog en promenad till en hållplats en bit bort, tog bussen och lämnade in de stora barnen på Småland. De var jättepeppade och tyckte det var spännande! Efter en halvtimme ringde personalen och sa att Thea lekt färdigt och var redo att bli hämtad, haha. Men vi hann kolla hela nedervåningen! En smått kaosartad lunch där jag var glad att alla gick därifrån mätta och sedan en busstur hem. Där adrenalinet gick upp när en kvinna som inte stått på hållplatsen med sin barnvagn lika länge som jag & C trängde sig före och helt enkelt låtsades att hon inte förstod vad vi sa. Carro fick vänta på en annan buss och jag var så arg!! Försökte säga till henne igen på bussen men hon var lika oförstående då. Gaah, sånt retar ihjäl mig!! Sen hann jag hem en kortis för att sedan dra ut i snöslasket igen för att lämna Thea hos Carro & Valter och dra iväg till BVC med twinsen. Så tacksam att hon kunde hänga med dem så hon slapp följa med och störa mig :-) Killarna växer så det knakar. Ebbe väger 9,6 kg & är 73 cm lång, Joel väger 8,6 kg & är 70 cm (yeay, äntligen börja kurvan se bra ut för J!!). Idag blev det ingen simning, anar att natten som väntar oss inte kommer vara nådig så fick skjuta på det till imorgon. Nä, nu måste jag försöka få lite sömn. Om det går... 

Inhandlade två termosmuggar på Ikea, får se om de är något att ha eller inte. 

Hemlig, 59kr
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar