Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 29 mars 2016

Pojkarnas rum!

Äntligen är det klart! Grabbarnas rum är något jag skjutit åt sidan och låtsas som det inte existerar då jag helt enkelt inte haft en aning om hur vi ska inreda det på ett bra sätt. Men undan för undan har bitarna fallit på plats och såhär ser det ut nu: 


Och ska säga att det har inte kostat oss så många kronor. Tack vare fynd och snälla vänner. Ebbes spjälsäng är Theas gamla, Joels fick vi av grannarna (köpte ny madrass), hyllorna ovanför sängarna fick vi av Carro & Jukkis när de gjorde om Valters rum. Trä-lastbilen & trätåget på hyllan fick vi av mina jobbarkompisar, väggklistermärken, gardiner, ljusslingan & mätstickan har jag köpt billigare på Gekås, gunghästen är ärvd från storasyster, trasmattan 99:- på Ikea & taklampan hittade jag för 315:- på barnklassiker.se (Jollyromm m.fl. tog 599:-). Supernöjd med rummet och fynden! :-) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar