Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 1 april 2015

Obehagligt

Denna onsdag har varit en första klassens pissdag från början till slut. Men jag ska inte gå närmare in på det. Ville bara meddela varför det är så tyst här just nu. Har starka funderingar på att lägga ner bloggen. Känner fortfarande att det är kul men efter att en av mina favoritbloggar drabbats av riktigt obehagliga kommetarer av den värst sorten har det fått mig att tänka till över det här med bloggen. Som det ser ut nu vill jag nog inte fortsätta och troligtvis kommer jag försöka lösenordsskydda den så det som skrivits under dessa år finns kvar för mig att läsa. Känns dock väldigt sorgligt måste jag säga... 

4 kommentarer:

  1. Det är rent utav vidrigt hur människor beter sig och vad de är förmögna att uttrycka. Hoppas du fortsätter skriva, skönt å ha lite koll på vad som händer i ditt liv :) hoppas familjen mår bra och att magen växer och mår fint. Stor kram /Malin

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också att du bestämmer dig för att fortsätta! Ser ju fram emot att följa livet med grabbarna.. :-)
    Är det Karlstads-Hanna? Har följt henne sedan tiden i hörnrummet men vad hände? Fattade aldrig vad hon fått för kommentarer..!?
    Puss TSI

    SvaraRadera
  3. Malin: Ja men visst är det! Man blir ju helt förfärad över vad folk kan skriva bakom en skärm, där ingen kan konfrontera dem heller. Usch! Ja, vi får se hur det blir. Ska försöka se om jag kan fortsätta utan bilder på T, kommer inte bli detsamma men kanske värt ett försök! Roligt att du gillar att läsa! Kram till er alla!

    SvaraRadera
  4. TSI: Ja, det är Karlstad-Hanna som lagt ner. På ett gammal inlägget där hon skrivit om att hon & Juni varit på badhuset fick hon ett mail med stor pedofilvarning. Frågor om Junis badbyxor och bara allmänt ascreepy. Jätteläskigt! Så fortsätter jag blir det inga bilder på T, och frågan är hur roligt jag kommer tycka att det är. Kanske ska testa så får vi se hur det blir... Roligt att du läser & tycker om bloggen i alla fall! Kram vännen 😘😘

    SvaraRadera