Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 28 april 2015

Bloggtips!

Tänkte passa på att tipsa om en väldigt bra blogg för er som gillar TV-serier! Seriedrottningen har jag läst ett tag nu och nyligen gjordes bloggen om lite grann, med bl.a. gästbloggare och den är verkligen skitbra! Igår läste jag ett väldigt "roligt" inlägg om TV-dödsfallen vi minns. Och visst är det väl så, att man på ett sätt sörjer när en av favoritkaraktären i en serie man följer. Här kommer mina:
Spoiler-varning för er som inte är ikapp med The Walking Dead, Grey's Anatomy, Supernatural & Desperate Housewives.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I The Walking Dead är det ju några stycken som försvinner med jämna mellanrum och ingen karaktär går ju säker. Får säga att jag tyckte Noahs sorti ur serien var riktigt tårgripande. Jag gillade honom, plus att sättet han dog var väl makabert? Rått liksom. Nä, honom sörjer jag fortfarande.
Min största förlust i tv-världen är ändå mitt all time-favvopar från Grey's Anatomy Lexie & Mark och jag kände faktiskt inte riktigt för att kolla vidare på serien efter deras död men gjorde det ändå och är glad för det! Den håller verkligen måttet fortfarande, trots att den är på elfte säsongen. Just nu har jag nedräkning till nästa avsnitt, då jag råkat spoila mig till en till att en stor tv-förlust är på gång igen i serien. Vet vem det gäller men är väldigt nyfiken på hur detta kommer gå till när hen säger hejdå... I Supernatural är Bobby fortfarande lite av ett öppet sår. Kunde inte bröderna fått behålla den enda fadersfiguren de hade kvar och älskade så högt? Jag gillade Bobby, han löste alltid allting och fanns där för dem. Desperate Housewives då. Förlusten av Mike var ju katastrofal. Hur kunde dom? TUR för dem att det bara var några avsnitt kvar när han skrevs ur. Det var några år sen, men jag glömmer inte så lätt ska ni veta!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar