Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 23 april 2015

Fixat & trixat

Sen vi fick veta att vi väntar tvillingar så har det här med vagn varit något som stört mig lite. Jag gick från att vara glad & engagerad i vilken typ av vagn vi skulle ha till att ha det som ett besvärligt moment som jag bara ville bli klar med. Utbudet minskade ju markant om man säger så... Hur som helst föll ju valet snabbt på Bugaboo Donkey. Smidig, lättkörd, många valmöjligheter & väldigt mycket bra tillbehör! Priset har ju varit det negativa varav jag letat febrilt efter allt begagnat jag kunnat hitta. Själva vagnen köpte vi ju av min kompis men då var den ju för ett spädbarn & ett större syskon därför behövde vi komplettera med diverse tillbehör. Hittade en till liggdel begagnat genom Facebook och fortsatte leta efter nya suffletter utan att lyckas. Gav upp tillslut och köpte faktiskt dessa nya, tillsammans med två "lock" till liggdelarna i samma färg som suffletterna. Slutresultatet testade jag idag och det blev mycket bra! Vi är supernöjda! Ska köpa ett nytt handtagsskydd då det som satt på är sprucket men annars är den klar för att köras. Dock håller vi tummarna för att set blir först till sommaren :-) 

Så här såg den ut när vi köpte den: 


Och så här ser den ut nu: 


Ville ha nya suffletter som man kan fälla ner ett snäpp till (vilket inte går på de beiga) så grabbarna inte får solen mitt ansiktet. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar