Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 27 april 2015

Den första av många?

Vilken natt jag haft. Gulp! Somnade gött även om det var lite senare än vanligt men vaknade vid 02-tiden av att jag hade ont i magen (OBS! Ej "bebis-ont"!). Efter toabesök (får skylla mig själv som ätit skräpmat & för mycket gottis under helgen, i kombination med järntabletter) var det lugnt på den fronten men det var som förgjort att somna om. Min kropp kunde inte slappna av, riktigt obehagligt. Pulsen var hög hela tiden trots att jag slumrade lite emellan. Så fort jag var på väg att somna ryckte jag till med en puls på säkert över 100 och kändes mig svimfärdig. Ungefär som jag gör när jag ligger på rygg (klarar knappt ultraljuden pga svimfärdig) fast jag låg på sidan. Hade även sammandragningar, inget konstigt med det då jag har det då & då men klockan 04 på natten blir det ett orosmoment mitt i allt. Det blev ingen mer sömn för mig den natten och vid 05 la jag mig på soffan och lyckades sova typ en halvtimme. Den höga pulsen höll i sig hela förmiddagen och inte förrän runt lunch började jag känna mig hyfsad. Jag har varit matt & trött hela dagen men eftermiddagen har ändå känts okej. Imorgon ska jag i alla fall satsa på att ta mig till jobbet som vanligt. Tufft att må så här alltså. Jag som aldrig är sjuk har just nu fullt upp å få koll på allt som ska fixas med försäkringskassan och att jag idag istället var 100% sjukskriven istället för 50% gjorde det väldigt struligt i mitt huvud. Men men, bara att ringa en massa samtal så blir man något klokare efter. Håller tummarna för bättre sömn inatt. Detta var inte kul! 

Mitt sällskap för dagen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar