Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 25 april 2012

Skum dag

Alltså, den här dagen. Skulle hälsat på Cornelia och Wilma idag men C vaknade med halsont och kände sig hängig, så vi ställde in. Verkligen trist då vi fått ställa in flera gånger förut och jag såg verkligen fram emot detta, men dumt att riskera hälsan för det :-) Eventuellt ses vi imorn en sväng om hon känner sig bättre.

Resten av dagen har varit knasig. Hemska nyheter som är svåra att ta till sig, totalt förvirring med en massa smsande hit och dit (när man väl lyfter luren och rings istället reds allt oftast ut lättare...), en unge som inte ville sova (dock löste det sig bra tillslut), ett gott träningspass på eftermiddagen och som grädde på moset en komplimang från en kvinna som tränat samma pass som mig många gånger och som idag kom fram och gav mig en fin komplimang som verkligen värmde! Nu sover barnet, diskmaskinen går, gubben betalar räkningar och jag planerar vad jag ska smälla i mig till Grey's Anatomy. Det lutar åt ägg på knäcke med ett äpple som dessert.

2 kommentarer:

  1. Åh ja kan bara hålla med:/ min dag vart ju oxå ganska skum. Dock slapp jag hemska besked(fy va jobbigt) men har vart hängig hela dan:( Mår inte sämre iaf så de är ju bra:) Hoppas vi kan ses imorn och även hinna med en dejt nästa vecka:) Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja, usch, blir fortfarande helt kall när jag tänker på det. Kan berätta mer när vi ses nästa gång. Hoppas vi får ihop nåt nästa vecka istället!! Om W sover gott inatt så kanske du mirakel-tillfrisknar av många timmars sömn! kram

    SvaraRadera