Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 11 juni 2016

Vad gör man när reservtankens reservtank är slut?

Jag vet att alla drabbas av sjukdom av och till och det är ett himla tjat om det i bloggen just nu, men va fan!! Nu får det vara nog! När dessa förkylningar är förbi vill jag att det ska vara lugnt ett tag. Gick på reservtank innan detta och efter ca 3 timmars sömn inatt känns det som jag förbrukat även reservtankens reservtank. Finns inget mer kvar att ta av. Jag är slut. Gnälliga bebisar, snorig 5-åring och trötta föräldrar. Har panik över hur det kommer bli att ha alla 3 på förskolan, har insett att vi troligtvis aldrig kommer vara friska. Kul med 80% vab & 20% jobb. Min chef lär älska mig nästa vår. Det blir så långdraget när de är 3 stycken. Och alla åker ju på allt varje gång. Giv mig styrka! 


Kan jag få lägga mig så här? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar