Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 12 juni 2016

Presentfundering

Jag tycker nyss vi hade kalas för Thea men det är över två månader sen och snart är det dags för 1-års kalas. Fatta att dom redan är ett snart. Hur är det möjligt? Känns som igår jag gick och väntade & väntade. Nötte ner ena soffhörnet och glodde på Orange is the new black & The Fall. Detta året har varit tufft, riktigt tufft. Har lärt mig mycket om mig själv och vad jag faktiskt klarar av. Tror och hoppas att killarnas andra levnadsår blir liiiite lättare, även om jag vet att det såklart inte finns några garantier för det. Det kommer hända mycket detta året. Jag börjar jobba igen om ungefär 2 månader. Robert ska vara hemma, killarna ska börja förskolan. Och i januari ska man rodda hämtning & lämning av 3 barn. Svettigt även om de kommer gå på samma förskola. Ja mycket som förändras minst sagt. Funderar lite över presenter att önska till dem. Leksaker har de ju mycket men samtidigt sånt som "går åt". Har ni några tips på vad man kan önska till ettåringar? 


Ramlade in på en hemsida med ekologiska & giftfria produkter för hela familjen. De hade mycket fina leksaker i trä och naturgummi. Synd bara att allt sånt alltid är så dyrt... 

http://lovelly.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar