Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 25 juni 2016

32

Vilken fin födelsedag jag haft! Började med skön sovmorgon, sedan kom jag ner till dukat bord. Min fina man hade gjort scones (sååå goda!) och dukat fram finfrukost! Thea som älskar födelsedagar var på topphumör. Jag fick ett fint paket med detta härliga innehåll:


En fitbit charge! Så glad då jag önskat mig just detta! Har inte varit lika aktiv som jag brukar de senaste och detta är ju motivation om något att röra på sig! 

Sedan stack vi iväg till Botaniska trädgården med grannarna. Länge sen vi var där och det var väldigt mysigt! Mycket roliga stigar och gångar för barnen att springa i. Vi åt matsäck och fikade. Där fick jag mer paket, ett presentkort så jag äntligen kan köpa en Lightbox som jag önskat mig länge. Blev så himla glad för detta med och ska nog lägga en beställning redan imorgon! Dagen fortsatte med grillning med ovannämnda grannar och jag åt tills magen stod i fyra hörn (idag igen!). Avslutade kvällen med lite bakning inför imorgon då vi har kalas för grabbarna (de fyller först på onsdag nästa vecka) och lite Orange. 


Men mitt i detta knackade det på dörren och fler grannar med presenter uppenbarade sig. Hur har jag lyckats få så många fina grannar? <3 Ett stort fång rosor, lite bubbel och trisslotter (vinst blev 120kr, woop!!). Underbart med födelsedag! Borde göra som Findus och fylla år fyra gånger om året, haha :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar