Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 19 juni 2016

Lista

Har sett denna lista figurera i folks statusar på Facebook och snodde den hit till min blogg! 

Fyra platser jag har bott:

1. Brickebacken
2. Norra Bro
3. Lövgärdet
4. Gerrebacka

Fyra ställen jag har arbetat:
1. Martin & Servera
2. Menigo
3. Scandic Europa
4. Posten

Fyra saker jag älskar att se på tv: 
1. Grey's Anatomy
2. Scandal 
3. Supernatural
4. Filmer

Fyra platser jag har varit:
1. New York
2. Kona (Hawaii)
3. Venedig
4. Paris

Fyra saker jag älskar att äta:
1. Tacos! 
2. Räkor
3. Det mesta grillat 
4. Pappas västerbottenpaj

Fyra saker jag inte har något emot att dricka:
1. Vin
2. Bubbelvatten
3. Kaffe
4. Coca-Cola

Fyra ovanliga saker jag gjort.
1. Tog dragspelslektioner i mellanstadiet
2. Spanat in Maggie Gyllenhaal på Laguna Beach i LA.  
3. Ätit krokodil, lama, pytonorm & känguru till lunch en gång. 
4. Fött två barn inom loppet av 44 min ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar