Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 1 november 2015

Sent en söndag

Har precis kollat på Så mycket bättre som vi missade igår och nu krypit ner i sängen. Försöker ladda inför en natt & morgondag som kan bjuda på precis vad som helst. La nämligen två febriga killar i sängen kl 18.30. Känns lagom pepp för imorgon men det är bara att göra jobbet och hoppas att de sover mycket om de har feber imorgon också. Upptäckte det på Joel först då han var så extremt gnällig och ledsen på kvällen. Trodde då att det var tänderna som orsakade febern (han har två små gryn som precis brutit igenom) men tog tempen även på Ebbe för att vara på den säkra sidan. E har varit ungefär som vanligt idag, kanske inte riktigt lika glad som vanligt men inte gnällig. Då visar det sig att han har högre feber än J?! Hur är det möjligt? Så nåt har de åkt på. Igen. Dessa stackars bebisar. Vi försöker verkligen skydda dem när T är snorig men det är typ omöjligt. Pratar med henne ofta om detta men det sätter sig inte, hon glömmer av och så är det kört. Fasen, denna hösten har inte varit snäll mot oss än så länge. Give me a break, vi försöker rodda två bebisar & en fyraåring utan att gå under???!! Snälla! Nu kan det väl vara nog? Jag hoppas alla är friska till fredag för då tar Thea & jag tåget till Örebro för en helg hos mormor & morfar. Roberts idé då han tycker jag behöver komma bort (vilket jag verkligen gör). Jag hoppas vi får det riktigt mysigt men kan inte tänka mig annat. Åh, sovmorgon <3 

Här har ni våra vackra alster från igår. Spindel-chokladbollar (så jäkla fula!!!) och spökmaränger! De sistnämnda blev riktigt goda. Eller som R sa efter ett smakprov: -Men det smakar ju faktiskt maräng! 
Tack för tron på mig, älskling <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar