Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 27 november 2015

TGIF

Jahopp, två dagar hann Fialotta vara på föris innan magsjuke-fallen började komma igen. Låter kanske hispigt, men jag vill väldig gärna undvika den sjukan i huset när man har 2 st 5-månaders också. Så hon blev hemma igår igen. Farmor kom till undsättning och tog med sig tösen hem redan igår. Egentligen skulle Thea sovit där fre-lör men nu blev det tors-lör istället. Så som hon tjatat i flera månader att få sova 2 nätter - äntligen!! Lyckan var total. 

Ikväll ska jag till jobbet för lite skojigheter. Julaktivitet och det var väldigt kul att jag blev bjuden, trots föräldraledigheten. Min chef är bra på sånt, man känner sig inte bortglömd trots att jag inte jobbat sen i maj. Först blir det snacks & aktiviteter på jobbet, sen middag & bouleturnering på Boulebar. Ser fram emot detta! Hämtade ut impuls-skorna igår och de satt jättebra, kommer trivas bra med dem! 


Har ingen bra bild till inlägget så får bli denna roliga :-D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar