Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 16 november 2015

En intressant tisdag

Imorgon blir spännande på flera olika sätt. På Theas förskola går det tydligen magsjuka på flera andra avdelningar. Hennes har än så länge "bara" ett fall. Men vi tar det säkra före det osäkra och håller henne hemma denna veckan. Jag tar hellre en tuff vecka med alla 3 barnen själv än en magsjuk familj :-/ Så imorgon blir det ingen sedvanlig promenad till föris utan det blir att rodda allt här istället. Idag har killarna varit ömsom jätteglada och ömsom sjukt griniga, verkligen bergodalbana. Så jag vet inte alls vad morgondagen kommer föra med sig i bebis-humör-väg.
För att toppa av morgondagen så ska R iväg på middag så jag ska lägga alla på egen hand. Dock kommer R hem under dagen i två vändor som avlastning så jag hoppas jag överlever. Men visst känns det nervöst att lyckas med att få tre barn i säng innan midnatt typ... Så tänk lite på mig imorgon är ni gulliga :-) Nä nu måste jag tanka energi inför morgondagen. Gonatt! 


Tycker nog Joel ska lugna sig lite med motoriken. Vill ej ha 2 bebisar på 6-7 mån som kryper runt... Gaaah! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar