Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 27 juli 2016

Hemmavid

De senaste två dagarna har vi hållit oss på hemmaplan efter 4 baddagar. Skönt! Igår var vi bara en sväng hos svärföräldrarna på fika. Idag har vi rensat och städat Theas rum. Hon sa imorse att hon ville möblera om och för att ens kunna fundera på en ommöblering behövde vi städa först. Nu är det städat och när jag frågade henne hur hon ville möblera kom det inte mycket till svar längre. Haha, barn :-) Rensningen behövdes så det gör inget och jag är nöjd med möbleringen som det är så jag blir rätt glad om hon bestämmer sig för att låta det vara som det är nu. Vi får se! 

Imorgon blir det i alla fall någon slags utflykt. Eventuellt Nolhagaparken i Alingsås med grannar. Vi får se. I övrigt här hemma så har vi två svartsjuka gossar. Jisses va de håller på just nu. De knuffas, drar varann i kläderna, slåss om samma leksaker men framförallt slåss de om oss. Pappa är helt klart nummer 1, i alla fall för Joel. Skulle Ebbe sitta i pappas knä tar det en nanosekund innan Joel är där. Knör sig ner, drar Ebbe i håret eller kläderna, puttar bort honom etc. Ebbe gör lite så med, men Joel är värst. De kan mellan varven leka väldigt gott ihop också men det är mycket kiv och grin just nu. 


Återkommer senare idag eller imorgon om den mindre roliga upptäckten vi gjorde igår... Måste uppdatera från iPaden då jag behöver länka. Haha, vilken cliffhanger eller hur?! ;-) 

2 kommentarer:

  1. Har du glömt din cliffhanger eller har ja missat avslöjandet?����
    Kram Cornelia

    PS fanns de mkt kvar på Kappahl i st 110/116 flickor?

    SvaraRadera
  2. Jag har inte glömt men inte hunnit med att sitta vid iPaden då jag ville länka :-) Nu ligger det äntligen uppe, haha!

    Ja en del hade dom i 110/116 tycker jag ändå. Några olika klänningar och T-shirts. Så ta en titt! Kram kram <3

    SvaraRadera