Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 5 juli 2016

Drömmer om något att göra...

Här fortsätter sjukstugan. Orkar inte ens gå närmare inpå det hela men sjukdom nästan nonstop sen 18/5. Två månader snart. Med enbart en handfull dagar där vi varit friska och kunnat göra något. Nog om det, orkar inte skriva mer om det. 

Skrev för några veckor sedan en liten lista med "gratisnöjen". Utflyktsmål, något att hitta på för oss under dagarna. Som inte kostar massor då det blir en del när vi nu på de flesta ställen måste betala för Theaa entré också. Inget av detta har vi lyckats bocka av och jag börjar känna att tiden rinner iväg. 15/8 börjar jag jobba igen. Trodde jag, haha! Mailade min chef imorse och kollade om jag kunde ändra datumet till 22/8 då vi ändrat killarnas inskolning till det och eftersom så mycket av vår gemensamma semester gått åt att vårda sjuka barn. Då svarade hon att jag skrivit 29/8 i mina papper och att hon inte hade räknat med mig innan dess. Haha, snacka om noll koll! Får väl se om vi någonsin blir tillräckligt friska att komma ut på några roligheter... 


Så här har jag sett ut, typ varje dag de senaste 6-7 veckorna. 

2 kommentarer:

  1. Men va tråkigt att ni aldrig blir friska!! :-(
    Jag blir väldigt nyfiken på den där listan! Vi behöver lite tips på saker att göra.. Listan i ett blogginlägg kanske?!☺️
    Tsi

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet, börjar tro att detta är ett skämt nu? Urk!! Men det var ju en bra idé! Jag tror jag knåpar ihop ett inlägg med listan! Bra förslag! Kram till er och hoppas familjen mår bra!

    SvaraRadera