Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 28 juli 2016

Dagen som försvann

Ja, jisses. Denna dagen bara försvann. Vi tog det lugnt på hemmaplan till efter lunch då vi, som jag nämnde i förra inlägget, åkte till Nolhagaparken i Alingsås. Först lek i den stora lekparken och sedan en runda för att titta på djuren & äta glass. Sedan fortsatte vi strosa en bit bortåt i parken där jag aldrig varit innan. Där fanns hästar och en labyrint. Labyrinten var inte mycket att komma med tyckte vi vuxna men barnen blev eld & lågor och lekte "Labyrint" i säkert 45 min. T.o.m. lillebror Joel fick vara med, han var tydligen Taurus, haha :-) Han tyckte såklart det var superkul att få vara med de stora barnen och leka. Tittade till klockan och insåg att den redan hunnit bli 16.00. Vad hände med tiden? Snabb uträkning ledde till att bästa beslut var att uppsöka ett ställe att äta på innan vi åkte hemåt. Blev nåt wok-ställe tillslut och alla var mätta & belåtna efteråt. Sen var dagen slut och alla barn skulle sova. Hängde liksom inte riktigt med i svängarna idag. Imorgon är det fredag och jag ska till optikern. Efterlängtad tid då jag sett som en kratta länge. Har glasögon men märker att den styrkan inte längre stämmer. Så det ska bli väldigt skönt att få detta gjort. Dyrt men vad ska man göra? 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar