Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 21 juni 2016

Skrattar åt mig själv

I inlägget från i söndags, där jag var så nöjd över stundande ledighet, kan jag nu skratta lite åt mig själv. För....trumvirvel...Robert ska jobba 2 dagar nästa vecka ändå...!! Jag mest skrattar åt eländet nu och får vara glad över att vi får ersättning utöver ordinarie lön, men ändå. När man har nedräkning på sekundnivå känns två dagar som en evighet. Vi kan i alla fall styra vilka dagar det blir och jag hoppar gärna över måndagen. Just nu är jag så svältfödd på aktiviteter med familjen så något storslaget får planeras till måndagen. Nä men i alla fall komma utanför huset. Med 3 friska barn - är det för mycket begärt? Inatt hade Ebbe över 40 graders feber men inte haft något under dagen idag. Får väl hoppas att de sista resterna av denna jävla bacill försvann då. Annars blir det att boka tid på vårdcentralen. Jag vågar ändå hoppas på en frisk midsommar med släkten. Det måste vi bara få, annars dukar jag under. 


Ebbe strulade med sömnen idag och jag lyckades inte söva om honom när han vaknade dödstrött efter 40 min. Hade honom i famnen i soffan och kunde tillslut lägga ner honom bredvid mig en stund. När Joel sen vaknat sov han fortfarande och tyckte Joel det var väldigt roligt att dra i snutten jag lagt över ögonen. Han älskar att busa med sin bror. En annan favorit är att bita honom i tårna så han skrattar högt, vilket han gör, varje gång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar