Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 22 juni 2016

Plus & minus

- Ebbe vaknade med feber IGEN efter en helt feberfri dag & (vad jag trodde) natt. 
+ Vi har världens bästa BVC-sköterska som fixade en "snabbakut-tid" på VC direkt. 
- Det visade sig att Ebbe har öroninflammation.
+ Skönt att veta vad det är & få medicin. 
- Han gillar inte direkt smaken på det och jag tror det kommer bli svårare och svårare att få i honom det för varje gång
+ Han ska bara äta det i 5 dagar. 
- Jag har ätit massor av onyttigheter idag.
+ unnade mig två avsnitt Orange is the new black. Eftersom alla avsnitt släpps samtidigt suger jag gärna på karamellen lite och vill inte "stress-titta". Lugnt & fint, njuuuuuta! 
- Klockan hann bli mycket och det är hög tid att sova. 


Häromdagen tog jag & barnen en kort promenad. Katten ville självklart följa med. Cesar <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar