Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 4 juni 2016

Beslutsångest

Jag har länge kollat på sandaler och velat fram och tillbaka. Vill ju gärna hitta ett par som är snygga & sköna. Insåg i måndags att jag behövde beställa omgående om jag skulle hinna få dem innan vår resa till Astrid Lindgrens Värld nästa vecka. Efter ännu mer velande bestämde jag mig för ett par. Skulle bara lägga dem i varukorgen meeeen... Då fanns de såklart inte ändå, trots att de skulle göra det. Besvikelsen när man måste börja om igen. Jaja, jag hittade ett par till slut och de är jättesköna! Blev ett par Merrell Terran Cross. Beställde för andra gången på Footway och det gick återigen smidigt. Beställde måndagkväll och fick avisering om paketet på onsdagen. Toppbetyg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar