Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 19 juni 2016

Sista måndagen

Nu innan jag skulle lägga mig tänkte jag att fan, inte måndag igen. Orkar inte en dag med alla 3 barnen hemma, har inte hunnit vila upp mig ordentlig i helgen. Sen insåg jag att det faktiskt är min sista måndag med alla 3 hemma. På torsdag går R på semester/föräldraledigt och i augusti börjar jag jobba igen. Vääääldigt skum känsla. Sista måndagen. 

Den här förkylningen barnen har verkar innebära feber de första & sista dagarna. Så har det varit för Joel (den enda jag nu anser frisk), som fick tillbaka sin feber när jag trodde han var nästan frisk. Sen blev det bättre. Thea har varit snorig i över en vecka och sen kom feber... Ebbe hade jag nästan också friskförklarat igår men tyckte idag att han kändes varm igen och mycket riktigt hade han lite feber. Inget skyhögt men ändå. Gillar inte när feber kommer & går, sist vi höll på så med Thea hade hon halsfluss... Nej, den tanken ska vi inte tänka. Jag bara önskar vi blev friska snart. Detta har pågått av och till alldeles för länge nu. Snälla, snälla, snälla kan jag inte få vakna och ha 3 friska, glada barn imorgon? Pleeease!! 


Tyvärr blev bilden lite suddig. Men Joel är så mysig med Cesar. Han klappar fint, gosar och är snäll mot honom. Har kommit på honom med att dra i hans svans några gånger men han släpper så fort man säger till. Gullfis <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar