Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 7 december 2015

Vecka 8

Jag har faktiskt inte vägt mig idag, i ren protest. När jag gick med i Viktväktarna för 2 månader sen hade de ett system som heter ProPoints och jag hade precis börjat lära mig det. Och idag så lanserade de sitt helt nya system SmartPoints. Min motivation har ju trytit det senaste och först trodde jag detta kunde vara helt rätt sätt att trigga igång den igen. Tills jag upptäckte att nästan allt jag äter nu är mer i points och jag får äta färre om dagen. Jippie. Not. Det var ju inte detta jag satte upp mig på för ett år. Känns sådär.

Skickar en bajskorv till er, Viktväktarna, bara för det. 

Det är inte jag som är omogen, det är ni som är bajskorvar. 


2 kommentarer:

  1. Tråkigt att du tycker så.
    Jag tycker det verkar spännande.
    Heja dig hoppas motivationen ökar igen!

    SvaraRadera
  2. Ja, det kommer säkert bli toppen det här nya med. Jag måste bara ladda om och hitta nya livsmedel att äta, framför allt frukost & mellanmål. Men när jag fått till den biten tror jag det blir jättebra :-) tack, jag hoppas den infinner sig igen jag med!

    SvaraRadera