Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 19 december 2015

En liten shoppingtur

Idag tog jag & Carro oss en ganska kort men intensiv shoppingrunda :-) Vi åkte till Villervallas outlet-affär i Haga där jag köpte dessa fina bodies. Betalade sammanlagt 338:- för alla 4 bodies, det var 50% i butiken. Älskar den mörklila färgen, tror båda grabbarna kommer passa bra i den! 


Sen stack vi en sväng till Backaplan och där köpte jag ett par innetofflor att strosa runt i här hemma så min stackars häl inte tar så mycket stryk. De är dock inte så fräcka att det är värt att visa med bild, haha! På Lindex var det 3 för 2 på vissa barnplagg och eftersom killarna har så dåligt med byxor slog jag till på dessa: 


Ogillar att köpa ojämnt antal eftersom det alltid känns som det saknas ett par då, men men! Betalade 149:- för dessa tre, tummen upp för det! Thea fick inget denna gången, kikade på en superfin tunika men jag vågar knappt köpa kläder till henne längre som jag inte vet art hon gillar för passar det inte damen i smaken så används det inte... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar