Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 27 februari 2016

Svansjön

I eftermiddag var vi (jag, R, Carro & Jukkis) på Svansjön på Lorensbergsteatern. Fredrik Rydmans version av den klassiska baletten (som jag hade noll koll på handlingen innan), uppsatt med dansare från Bounce. Definitivt inget som liknade det jag brukar göra, men väldigt rolig grej att göra! Det var en fullspäckad och energifull föreställning kan man minst sagt säga. Så detta var absolut ett bra initiativ från Carro! Efteråt gick vi och åt på restaurang  och satt & tjötade en stund, en väldigt mysig eftermiddag/kväll. Här hemma hade mamma & pappa roddat barnen. Vi var hemma redan strax efter 20 så T var fortfarande vaken men pojkarna sov. 


Imorgon är det söndag. Far åker hem men mamma stannar några dagar <3 Ska väl försöka få lite saker gjort imorgon, känns som jag länge velat få vissa grejer gjorda men tiden räcker inte till. Får se om jag lyckas med något vettigt eller inte... Snart dags för sängen, är helt slut efter en natt med ytterst lite sömn. Håller tummarna för bättre sömn inatt, snälla....!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar